Scones !

hej! hade tyvärr ingen tid att skriva igår. Hände en del, jag kom i tid till skolan och var med jenny hela dan, vi åkte till globen och köpte bh:ar :) precis innan slutsamligen blev man också målade i hela facet och bröstet av Danilo, Pontus & Teo, tror det bara va dom. Sprang upp på en toa och tvätta av det medans dom fick utskällning :) Efter åkte jag & Jenny till Farsta och solade i en kvart. Sen tagga jenny hem och jag åkte hem till bea. Vi åkte sedan till rissne och där mötte Matte upp oss och vi drog hem till honom och hämta vodka&bärs. Och föresten han kunde köpa cigg med hans kompis legg, rätt najs :) Sen drog vi tillbaka till rissne och hem till hans kompis och sen gick vi runt halv tolv och tig bussen till spånga st och på bussen va det en as packad tjej och hennes kompis. så vi hjälpte henne upp till perongen och precis då kom vårt tåg, stackarn spydde säkert ner hela stationen efter vi gick :/ aja det kändes bra att hjälpa till iaf! När vi va hemma hos bea runt halv 1 så poppa vi popcorn och drack julmust och bara snacka :)
nu ska jag käka lite nybakade scones,
skriver sen va som händer ikv, puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0