låångt bad !

Har precis kommit ur ett två timmars bad :), skitsköönt !
det hände inget efter ja kommit hem heller, elsa skrev och fråga om ja ville följa med på boxning i medis. men pallade inte åka tillbaka in till stan igen, så ja följer vell med en annan dag :)
Tänkte sova nu, så jag orkar upp imorn, juste kom försent idag också -.- haha
Igår köpte mamma lite nya grejer till mig, 2 par bhar, ett linne och en grej som man lockar håret med..


 lock grejen är från Babyliss, 799 kr  på OnOff
1 bh , 179kr 2 bh 129kr  & linnet 50kr (tror ja) från Åhléns (hade rabattkuponger)

Puss !

Kommentarer
Postat av: saandraa ;D

fina saker där ! =)



vill du ha fler besöakre till din blogg? gå in på den här länken och registrera dig!

http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=Saandraans

Jag hade ca 5 6 läsare per dag, men nu har jag mellan 30 och 40 st :D

2009-11-02 @ 16:23:36
URL: http://saandraans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0